26 Şubat 2013 Salı

Unutma Beni 1030.Bölüm Özeti izle 27 Şubat Çarşamba 2013

Unutma Beni 1030.Bölüm Özeti izle 27 Şubat Çarşamba 2013

Unutma beni 1030 bölüm özeti izle,27 şubat çarşamba 2013 Unutma Beni özeti izle, fox tv 27 02 2013 Unutma Beni tekrarı izle,Unutma Beni 1030.bölüm özeti fragmanı izle
Unutma benide sular bir türlü durulmuyor.Şerif ve rıfat hala eminenin ölümcül bir hastalığı olduğunu düşünüyorlar.Bencede öyle emine çok hasta gibi gözüküyor.Bir yandanda emine şerif e hamile olduğunu söyleyecekmi merak konusu.Emine ile şerif konuşurken ceylan kulak misafiri olup neler duyacak inanın yerimde duramıyorum unutma beni 27 şubat 2013 çarşama izlemek için sabırsızlıkla bekliyorum
1030. Bölüm Özeti
Bölüm Tarihi: 27/02/2013
Şerif ve Rıfat hala Emine’nin ölümcül bir hastalığı olduğunu düşünmektedir. Emine Şerif’e hamile olduğunu söyleyecek midir? Ceylan Şerif ve Emine konuşurken ne duyup çok üzülecektir? İlkay Selim ile yakınlaşmayı sürdürmektedir, ona hediyeler alır. Selim’in İlkay’a duyguları ise tamamen aşkla alakalıdır. İlkay bunu anlayacak mıdır? Selim kimi telle boğmayı düşünecektir? Kim kızdırmıştır onu? Asu Erdem’i görmeye gider ve ona boşanacağını tekrarlar. Erdem’in cevabı ne olacaktır? Asu Rauf’u kiminle konuşurken duyup, dehşete kapılacaktır? Erdem neden Çiğdem’i azarlayıp, onu ağlatacaktır? Kenan paralarına yeniden sahip olabilmek için Volkan’a nasıl bir teklifle gelecektir?

Google Android Market
Unutma Beni 1030.Bölüm Özeti izle 27 Şubat Çarşamba 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder